نوشت 7
نوشته شده توسط : یه قدیمی

تورو خدا منو ببخشین که نمیتونم خوب آپ کنم

سرم بدجوری شلوغه آخه

منو ببخشین ولی بهتون قول میدم که به زودی زود آپ میکنم. هم عکسای ناز از پسرای فرشته

هم اینکه مطالب قشنگ قشنگ

دوستون دارم

بای





:: بازدید از این مطلب : 293
تاریخ انتشار : 10 / 8 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
pepero در تاریخ : 1389/10/10/5 - - گفته است :
سلام آپم خوشحال میشم تشریف بیارید[گل][قلب][بوسه]

/weblog/file/img/m.jpg
pepero در تاریخ : 1389/9/15/1 - - گفته است :
سلام داداش با اپ دوم در خدمتتون هستم تشريف بياريد

/weblog/file/img/m.jpg
متین در تاریخ : 1389/9/11/4 - - گفته است :
سلام عزیزم

اون نوشت شماره چهارت رویای منه!!!

منو که یادته؟؟؟؟؟

چشمکپاسخ: نظر لطفتونه

/weblog/file/img/m.jpg
naderi در تاریخ : 1389/9/4/4 - - گفته است :
کجای آپ نمیکنی پسramzچی شد

/weblog/file/img/m.jpg
کیر کلفت در تاریخ : 1389/8/28/5 - - گفته است :
سلام عزیزم کونت خلوت نشد دیگه؟

کونت خیلی شلوغه!!!

یه اپ بکون کیرم شق کرده‎ ‎
پاسخ:ادب شما غیر قابل تحسین نه

/commenting/avatars/avatar06.jpg
سپهر در تاریخ : 1389/8/23/0 - - گفته است :
ممنون که به من سر نمیزنید
(طرح شرمنده سازی دوستان)

/weblog/file/img/m.jpg
diana در تاریخ : 1389/8/10/1 - - گفته است :
یک بار دیگه
دیسکو اپدیت شد
کتاب دانیالنامه با موضوع بی ال
طولانی ترین و نگارشی ترین داستان بی ال
منتظر همه دوستان هستم

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1389/8/8/6 - - گفته است :
سلام

برای مهران مینویسم تا بداند دوستش دارم

بی آنکه او را بشناسم و بی آنکه از او چیزی بخواهم

برایش آرزوی سلامتی و زیبایی میکنم و دوری از دشمنان و حفاظت خداوند از برادر کوچکم که جایی دیگر است و با دلی مهربان مشغول خواندن این مطلب

دوستدار تو علیرضا

/weblog/file/img/m.jpg
پرهام در تاریخ : 1389/8/8/6 - - گفته است :
من توی چتماینو پاکش کن بیا اونجا.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: